其實EZ的同好蒐尋還是有棒的地方

雖然有時候會被騷擾= =

不過還會發現自己所不知道的好歌

尤其是當大家都沉迷於某團體的時候

(被毆 XD





好歌是需要分享的=ˇ=

不是跟著流行走~

有好聽的西洋流行音樂

還請大家多多提供給我唷!











I dreamed I was missing

我夢見我行蹤不明

You were so scared

你被嚇壞了

But no one would listen

卻沒有人願意傾聽

'Cuz no one else cared

因為沒有任何人在意



After my dreaming

夢境靜止時

I woke with this fear

我帶著這恐懼醒來

What am I leaving

我會留下什麼

When I'm done here?

當我在此告一段落



So if you're asking me I want you to know

所以如果你問我 我想要讓你知道



(Chorus)

When my time comes

當我的大限已到

Forget the wrong that I've done

忘了我曾犯下的錯

Help me leave behind some reasons to be missed

幫我留下讓人想念的理由

Don't resent me

不要怨恨我

And when you're feeling empty

當你覺得空虛

Keep me in your memory

將我牢牢記住

Leave out all the rest

其他的並不重要

Leave out all the rest

其他的並不重要



Don't be afraid

不要害怕

I've taken my beating

我已經調整好我的節奏

I've shared what I made

我已分享我的結果



I'm strong on the surface

表面的我無比堅強

Not all the way through

卻並非一直如此

I've never been perfect

我從來就不成完美

But neither have you

而你也一樣



So if you're asking me I want you to know

所以如果你問我 我想讓你知道



(Chorus)



Forgetting

忘記

All the hurt inside you've learned to hide so well

所有小心藏起的深埋苦痛

Pretending

假裝

Someone else can come and save me from myself

有人可以帶我掙脫自己

I can't be who you are

我永遠無法變成你



(Chorus)



Forgetting

忘記

All the hurt inside you've learned to hide so well

小心藏起的深埋苦痛

Pretending

假裝

Someone else can come and save me from myself

有人可以帶我掙脫自己

I can't be who you are

我無法變成你

I can't be who you are

我無法變成你














arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 secretblog 的頭像
    secretblog

    ひみつ

    secretblog 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()